Magical creatures
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Magical creatures
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De eerste schooldag

Ga naar beneden 
+4
Lisha
Penelope
Kenichi
Dawn
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Dawn
Heks
Dawn


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 9:43 pm

Dawn was al weer gaan zitten en zuchtte door de reactie van het meisje. 'Maya, blaas.' Een enorme wind kwam uit de neusgaten van de draak, die de rok gewoon droog föhnde als het ware. Daarna richtte ze zich op Kenichi. Ze keek naar de lolly, die niet meer zo mooi gekleurd was. 'Zonde.' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaimy
Vampier
Jaimy


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 9:46 pm

Jaimy's blik viel op een bijeenkomst van elven, een heks en een vampier. .. Funny. Ze schudde lichtelijk haar hoofd en liep toen naar een plek die wat meer uit zicht lag, waar ze zich tegen een boom liet zakken en haar tekenblok pakte. Tijd om te tekenen! Meteen ging ze verder aan haar tekening van vorige week.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi
Vampier
Kenichi


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 31

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 9:47 pm

Kenichi knikte. "Arme lolly," jammerde hij. Zijn Lolly was echt zielig. Hij zuchtte weer even diep, terwijl hij weer door likte. Het liefst had hij zijn Lolly geaait, maar dat was raar overgekomen, dus deed hij dat maar niet. Op zijn kamer had hij alle tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisha
Elfje
Lisha


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 29

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 9:53 pm

Lisha spreidde haar vleugels en vloog een eindje omhoog. "Oh, wat cool! Maar leven daar niet veel krokodillitato's, die gevaarlijke?!" Aah, vliegen, ze bleef het heerlijk vinden. Zelf had ze goudkleurige vleugels, en wanneer de zon erop scheen glinsterden ze helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Heks
Dawn


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 9:54 pm

'He lost the colours.' zei ze met een pruillipje. 'Trouwens.. waar heb je die lolly van daan? In Magics zijn geen lolly's te koop.. toch?' zei ze nieuwsgierig. Zelf was ze ook nog nooit geweest op de plek die de mensen 'aarde' noemen. Ze beweren zelfs dat daar geen magische wezens bestaan. Vast een heel rare wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penelope
Elfje
Penelope


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 9:55 pm

"Hmm, nee. Het woud is echt groot en volgens mij zitten wij zo'n 3000km lager dan die griezels." Penelope vloog over een groepje bomen en streek met haar handen door hun kruin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisha
Elfje
Lisha


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 29

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 9:56 pm

(( Oke en nu moet ik gaan!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi
Vampier
Kenichi


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 31

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 9:59 pm

"Ik heb jaren op aarde geleefd, en daar heb ik een lading lolly's meegenomen. En omdat hier het klimaat iets ander is, blijven lolly's hier heel lang goed. En kan ik er van genieten." Hij grijnsde toen hij weer een likje nam van zijn lolly. "You wanna taste?" grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Heks
Dawn


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 10:02 pm

Heftig knikte Dawn haar hoofd. 'Ik heb nog nooit een lolly geproefd. Ik heb er weleens een gezien op de televisie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi
Vampier
Kenichi


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 31

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 10:08 pm

((Ik denk aan Dawn, aan pokémon en aan magics aan winx XDD))

Kenichi reikte zijn lolly naar Dawn toe en glimlachte. "Lekker..." mompelde hij ondertussen dat hij even rond keek. De zon scheen nog steeds fel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Heks
Dawn


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 10:10 pm

Dawn nam een bescheiden likje en het was een van de lekkerste dingen die ze ooit geproefd had. 'Wauw, ik hoop dat de poort snel open gaat!' zei ze enthousiast over het kleurrijke stukje hemel.


(( IK GAAT SLAPIESLAPIE DOEN ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi
Vampier
Kenichi


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 31

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 10:13 pm

Kenichi duwde de lolly in haar handen. "Alsjeblieft," zei hij terwijl hij daarna met zijn vingers begon te spelen.

(buhbyee))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaimy
Vampier
Jaimy


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2009 10:18 pm

Jaimy merkte pas na een paar minuten dat er een haarlok voor haar ogen was gevallen en veegde hem weg. Haar tekening was, eindelijk, bijna af. Maar goed ook, want ze had nu al zin om met een nieuwe te gaan beginnen. Dat had ze altijd op het einde, dan begonnen haar gedachten helemaal af te dwalen naar andere onderwerpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Orlando
Elfje
Orlando


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 2:23 pm

Orlando liep sierlijk zoals een heuse elf dat doet de school binnen. Het leek alsof hij zweefde, zo licht waren zijn passen. Hij bleef rustig staan, en observeerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisha
Elfje
Lisha


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 29

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 3:33 pm

"Oh, gelukkig maar. Ik heb ze nooit gezien, maar de verhalen liegen er niet om.." zei Lisha tegen Penelope. "Zeg, ben jij al eens door 'de poort' geweest?" Lisha fronste haar wekbrauwen, die een dun, donker streepje tekenden op haar gezicht. Ze bleef er leuk uitzien. Toen ze even naar onder keek, zag ze dat er nog een nieuwe elf het terrein op was gelopen. Het was een mannelijke elf, en blijkbaar niet héél jong meer, aan zijn uiterlijk te zien. Waarschijnlijk zou hij wel niet zo oud zijn, maar zo zag hij er wel uit.


Laatst aangepast door Lisha op di jun 16, 2009 3:58 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Orlando
Elfje
Orlando


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 3:39 pm

( ik heb hem 17 gemaakt, want ik vond 24 te oud voor school XD)

Orlando liet zich op de grond ploffen, en zag van allemaal wezens. Raar, zo'n verzmaeling.


Laatst aangepast door Orlando op di jun 16, 2009 3:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisha
Elfje
Lisha


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 29

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 3:41 pm

((Die 2 elfen, ik en eh kimmie dus, vliegen in de lucht.))
Terug naar boven Ga naar beneden
Orlando
Elfje
Orlando


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 3:44 pm

(oooh. dat had ik niet door. XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Penelope
Elfje
Penelope


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 6:29 pm

"Nee". Penelope zuchtte. Als er iets was wat ze wilde, was het wel door de poort gaan. Ze had al zoveel verhalen gehoord over Aarde, en ze wilde er steeds meer en meer heen. Die verhalen kwamen vaak van haar ouders, die er geweest waren voor haar geboorte. Penelope had dikwijls geprobeerd om stiekem door de poort te gaan, maar het was haar nooit gelukt. Ze werd altijd wel door iets of iemand geblokkeerd. En ze mocht het niet van haar ouders tot ze 18 was. Maar dit jaar ging ze het weer proberen. En deze keer zou ze niet falen, nee zeker niet. Ze moest en zou door die poort. Penelope hield niet van geheimen, en det was precies wat de wereld achter de poort was. Eén groot mysterieus geheim...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi
Vampier
Kenichi


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 31

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 6:30 pm

((zeg romanaaaa))
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Heks
Dawn


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 6:31 pm

(( blub ondertussen was Dawn even weg om de poort te checken en hij was ineens open Very Happy ))


'Kenichi, Kenichi!' fluisterde ze. 'De poort is open, ik ben er geweest. Hij gloeide, rood.' ze praatte zacht, ze wilde niet heel de picknick verpesten en iedereen ophitsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penelope
Elfje
Penelope


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 6:32 pm

((HAHAHHAHAHAH ja -dood-))
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi
Vampier
Kenichi


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 15-06-09
Leeftijd : 31

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 6:35 pm

((zeg ik stond al langs je XDD))
"Lolly's!" gilde hij en hij stond op, trok Dawn aan der arm en verdween van het plein thingie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penelope
Elfje
Penelope


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 6:37 pm

Penelope vergat even met haar vleugels te slaan. Hoorde ze daar iets van een poort ?! Ze keek naar beneden en zag nog net het meisje van de draak meegetrokken worden door iemand. Misschien was het gewoon een verbeelding... Een vurige wens... Maar misschien ook niet ? Ze liet Lisha achter en zweefde met het stel mee naar de stad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Heks
Dawn


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 15-06-09

De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2009 6:39 pm

Dawn lachtte. Ze rende richting Maya, die begon te rennen om op te stijgen. 'Maya, oppakken.' zei ze, die door dat commando tijdens het rennen Kenichi opschepte met zijn vleugel, om hem vervolgens op zijn rug te gooien. 'Dit is een stuk sneller, het is een aardig eindje.' zei ze toen hij achter haar zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De eerste schooldag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste schooldag   De eerste schooldag - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De eerste schooldag
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magical creatures :: RPG :: De school-
Ga naar: